Markkinoinnin kurssi: Koulutusosion tarkoitus on antaa opiskelijalle keinoja toteuttaa ne tutkinnon osat, joissa markkinointi on mainittu yhtenä osa-alueena sekä saavuttaa ammattitaitovaatimukset myös markkinoinnin osalta.
Kurssi toteutetaan moodle ympäristössä verkko-opintoina sekä kolmen lähipäivän aikana. Kurssi tulee läpäistyksi kun kaikki moodle-tehtävät ja ryhmätöiden esitykset on suoritetut määräpäiviin mennessä.
Kurssi sisältö: uudistuva markkinointi, markkinointiympäristö, segmentointi, markkinoinnin kilpailukeinot, markkinointiviestintä, aiakkuuksien hallinta sekä sopimukset ja neuvotteleminen.
Oppimateriaalit:
Seija Bergström, Arja Leppänen: Yrityksen Asiakasmarkkinointi
Lottaliina Pokkinen, Artisti Maksaa, Neuvotteluopas luoville aloille
Richard Lewis, When Cultures Collide
- Teacher
Toni Hietala